Odotettu vertailutesti on nyt Testing Labin valikoimassa. Vertailutestejä ovat toivoneet erityisesti liikunnalliset kuluttajat, koska toimialalta on puuttunut luotettava vertailutestien toteuttaja. 

 

Teetä vertailutesti omasta ja kilpailijatuotteista. Vertailutesti antaa tärkeää vertailutietoa tuotteesta suhteessa kilpailijoihin. Vertailutestin voittaja saa käyttöönsä ”Vertailutestin voittaja" -tunnuksen. Parhaimmillaan testi toimii voimakkaana markkinointiviestinnän tukielementtinä. Vain yksi voi olla Vertailutestin voittaja!

 

Vertailutesti voidaan toteuttaa julkisesti (mahdollisuuksien mukaan jopa reaaliajassa) tai suljettuna. Suljetusti toteutetun vertailutestin tulokset ovat päätoimeksiantajan omaisuutta ja se saa itse päättää julkaistaanko vertailutestin tulokset vai haluaako yritys ainoastaan hyödyntää testituloksia omassa tuotekehityksessään. Joka tapauksessa yritys saa itselleen tärkeää tietoa omasta tuotteestaan verrattuna kilpaileviin tuotteisiin. Vertailutestin kustannuksista vastaa päätoimeksiantaja.

 

Vertailutestejä voidaan toteuttaa niin pienellä kuin suurellakin testaajamäärällä. Testing Labin toteuttamissa vertailutesteissä on ollut mukana vaihtelevasti 8 - 1161 testihenkilöä. Objektiivinen käyttäjäkokemus sekä liikunnasta ja hyvinvoinnista kiinnostunut testaajaryhmä takaavat vertailutestille luotettavan lopputuloksen.

 

Katso tästä suklaanmakuisten valmiiden palautusjuomien vertailutestiraportti

 


© Testing Lab